söndag 30 januari 2011

Stolthet!

För lite sömn och oregelbundna vanor kan göra en människa extra känslosam. Jag vet att jag just nu upppfyller båda de kraven pga av allt som pågår i mitt liv, särskilt invigningen av Hallen imorgon.

Men även om jag vet att jag är extra känslig så vill jag ändå säga att den stolthet och glädje jag kände ikväll när jag stod där mitt i ett halvoirganiserat ungdomscenter och lyssnade på mina ungdomar som repade trubadur inför morgondagens öppet hus, kan jag inte bara skylla på detta.

Jag är så otroligt tacksam över att få vara där jag är just nu. Från och med imorgon kommer jag kunna se fram emot att varje dag gå till jobbet och på heltid träffa dessa underbart fina ungdomar, som redan gör mig alldeles varm inombords. Få prata med dom, skojja och skratta, planera framtid, uppmuntra och bara vara tillsammans med!

Det går inte förklara det i ord, men mina glädjetårar som kom ikväll när ungdomarna repade tycker jag säger allt!

Stolthet, tacksamhet och glädje.. över Hallen som vi tillsammans har skapat, teamet, kommunen och ungdomarna. Men också stolthet och glädje över dessa fina ungdomar!

Underbart!

Här kommer lite bilder på Hallen, så ni får se vad jag menar.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar