söndag 30 januari 2011

Murphys lag!

Jag trodde jag vant mig vid att allt som kan gå snett gör det.. men spelar det egentligen någon roll även om man vet det, det händer ju ändå.. Eller gör det inte det?

Förtsa dagen på jobbet..underbart! Ungdomar och jag är som handen i handsken det finns inget annat sätt att beskriva det.. Dom är underbara och kommer vara höjdpunkten på mitt motala life!! Så vi i teamet ser verkligen fram emot att börja jobba!!

Lägenheten följer Murphy.. De ju inte så lätt att flytta in möbler när både golv ska bytas ut och väggar ska tapetsera om.. Fick en provisorisk i huset mitt emot så länge.. Oh Murphy..eller ska jag säga Oh Platen...

Jaja, jag är född till att gilla läget, med några undanag, med kontrakt i handen kan man kräva botgörelse hos de skyldiga i alla fall. Men det kommer ta ett tag till innnan jag kan vara installerad i motis.. Den sega sanningen..

Tur att jag har jobbet att se fram emot imorn! (Trodde aldrig att jag skulle säga så... :)

STORT PS!!!! Vad gjorde jag utan mina fina föräldrar som ställer upp i vått å torrt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar