söndag 30 januari 2011

Måndag igen..

Det låter som en seg rubrik, men för mig är den positiv.. Jag gillar mitt jobb =)
efter en helg med trötthet..så e d kul igen! Kul me fler ungdomar som kommer, kul att lyckas ta beslut å kul att
få i ordning möbler å städat å fint.. Kul!! bättre varje dag!

Å mindre ont i handen!

Å internet på bibblan igen!!!
Fast man kan ju tycka att personalen här e lite för regelbunden.. Jag vet att när det står att datorerna är till för turister så är dom det och man måste egentligen boka dom vanliga datorerna.. Men när turistsäsongen e över och jag lovar att lämna datorn ifall att det råkar komma just 4 internethungriga turister just exakt denna timme jag behöver kolla mejl denna gråa måndagseftermiddag, då kan man faktiskt släppa till lite..eller?

Känns inte detta typiskt svenskt..!?! Regler utan undantag är det som gäller.. Exclamation point!
Fram med dricksburken istället ska vi se hur mycket dom får idag!

Ibland borde man bara ta för sig utan att fråga..

Men usch vad omoralisk jag är, hur ska detta gå?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar