söndag 30 januari 2011

Angående att passa in i normen..

..ibland önskar jag att jag gjorde det!
Att jag kunde identifiera mig mer med människor runt omkring mig där jag befinner mig nu.
Hänga med i snacket, veta vad allting handlar om och vad som är"inne.
Vara nöjd med livet som det är!


Å andra sidan vet jag att det inte är tillräckligt viktigt för mig för att jag ska ta den tiden som krävs och lägga energi på det och leva det stillsamma livet där att "ha koll" e grejen, det centrala..
För vad betyder det att veta vad filmer handlar om och vilken musik människor lyssnar på egentligen?!
Sånt förändras.. Jag kan andra saker!


Det kluriga är bara att hitta stunder där man kan bonda med dem runt omkring trots olikheter...

Är det det som kallas integration?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar