måndag 25 juni 2012

Till min vän Lena!


Jag vill dedikera detta blogginlägg till dig.  Det är fjärilar du skickat mig och andra kloka ord som du skulle kunna ha sagt.. :)

Dina låtar inspirerar och uppmuntrar mig.. U know it :)


Sista' in christ!

Tack!

Keep singing vackra kvinna!



"Blue skye I'm a butterfly
I find my freedom as butterfly
still believe in a butterfly
cause I can flyyy..

I'm a butterfly!"





"I need peace of mind"




"Maybe some women
aren't meant to be taimed
maybe they just need some time" 




"You are beautiful
your eyes are always shining
wonderful 
make people 'round yo smiling
beautiful
in your unique way"





"I'm walking on water
I'm walking on water.."





"I'm a star in my fathers eyes!"



Vill du höra Lenis musik.. gå in på..

 http://soundcloud.com/vildblomma/beautiful-27

Eller läs hennes blogg på..

http://www.vildblomma.com/vildblomma.html

2 kommentarer:

  1. Hahahahaha gillar hur du har skrivit blue skye och inte sky.... var det meningen eller var det sånt där freudiansk felskrivning ;P //Pajen <3

    SvaraRadera
  2. Min fina vän! Vilken ära :) jag blir så glad att min musik och mina texter ger glädje! Keep on walking on water! Och flyyga fri! Your the beautiful butterfly! Som inspirerar mej. Inga klor ;) bara frihet kram Lenis

    SvaraRadera