torsdag 5 januari 2012



Ok, jag erkänner!
Jag trodde den skulle va en supercorny kärleksfilm med massor av utdraget kärleksdrama, så jag har undvikit denna film förut.. "inte en till" tänkte jag.


Men ikväll, eller, inatt fick jag på nosen.. Jag fick den rekommenderad av en vän och denna film EAT, PRAY LOVE med Julia Roberts är helt fantastisk!


Jag vet att det är en film, en ficktionhisotira, men jag relaterade till den hela tiden med tankar och upplevelser från mitt eget liv!


Snabbresumée.. Julia Roberts 'Liz' är inte nöjd med sitt liv som hustru och skiljer sig och åker på en andlig sökarresa kan man säga, till Italien, Indien och Bali, där hon möter fantastiska människor som guidar henne och får henne att hitta tillbaka till sig själv.



Andliga resor, hitta sig själv, livskris, inre frid.. Många fina ord blir det. Många klyschiga ord kan tyckas. Men so what! 


Filmen är som sagt fantastisk för dig därute som reflekterar mycket över dina relationer och situationr och drömmar och mål.


Så jag rekommenderar den starkt!



Jag är ingen filmkritiker, men av mig får den typ 20 av 15.. 


Awesome :D
Se den!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar