måndag 9 januari 2012

Att Visionera..





..drömma, längta, fantisera, flumma, filosofera, kalla det vad du vill..


Men det är UNDERBART!




Att fundera på livets innehåll, allt jag ser runt omkring mig, människor och det de säger och gör och vad det betyder. Uttryck.


Drömma om vad jag vill ska ske. Hoppas på framtiden.


Längta efter den dagen då det DÄR händer som jag tänkt på så länge..

Fundera över MÖJLIGHETER.. omöjligheter finns inte!!

Sanningen är den att jag nog aldrig sett mig själv som en visionär egentligen. Drömmare, javisst. Det är så mycket jag tänker på som svävar iväg.. Men visionär, inte riktigt. Inte förrän nu!
Jag känner riktiga visionärer som drömmer, gör planer och får saker att hända, som tar drömmen och gör den verklig i stora projekt. Men det har inte varit jag.

Som jag lurat mig själv!


Jag har en topp 10 lista på saker jag vill göra innan jag dör, eller innan jorden går under eller Jesus kom tillbaka..välj själv :) Innan jag inte kan göra mer helt enkelt!
En lista med saker som känns stora och som kräver lite planering men också sånt som kan utföras på en dag. Sånt jag drömmer om, sånt jag drömt om..

..visionerat om..
..som har blivit verkligt!

För faktiskt. När jag ser tillbaka på mitt liv så inser jag att jag genom min driftighet fått en del drömmar uppfyllda. Mål som jag haft som jag uppnåt, äventyr jag varit iväg på som jag aldrig trott skulle hända för tio år sen, men som jag tänkt på. Även äventyr som jag inte tänkt på men som blivit drömmar och hamnat på topp 10 i efterhand.

En drömmare
..med ACTION..

..är det det som är en visionär??

Då e det jag!
Flygande Mattan :)
Det är UNDERBART att få upptäcka och erkänna!!!

Våga och vinn!
Tro på mig själv!
Ingenting är omöjligt!

Visionera mera!!!


Nedan följer tre bilder av en  visionär







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar