tisdag 1 maj 2012

Det här är jag!

Jag är en livsnjutare som vill leva varje sekund fullt ut!

Jag älskar att skratta, älskar att gråta, älskar att känna! Då lever jag!

De dagar som är bara "ännu en dag" är min skräck, man vet aldrig hur länge man lever å ja vill känna att ja lever varje dag. Jag lever på mina känslor på gott och ont och bryr mig inte om d logiska, allt är möjligt om man vill.

Jag avskyr de regler och mönster som binder oss i rädsla och förminskar våra liv, gör oss beräknerliga och små. Mina drömmar och tankar är det viktigaste för mig! Min förmåga att se vidare, se mer, se bortom och verkligen ge mig iväg och se allt detta!

Jag vill se mer, vill göra mer även om
Min längtan ibland blir en börda.

Jag vill inte bara leva för mig, jag vill dela med mig av det jag har och påverka världen till det bättre, inte fastna i ekorrhjulet och ge upp. Jag vill se att det hår göra skillnad att ingenting e hopplöst.

Allt e möjligt! Man måste vilja!

Jag vill lära mig att älska allt å alla, älska en man passionerat, ge mitt liv till någon fullt ut å vara älskad utan krav.

Gud tror på mig och jag på honom, vill inte leva en sekund utan hans närhet och kärlek även om jag ofta misströstar.

Jag älskar kulturer, älskar språk,
älskar människor som är annorlunda.. Älskar att utmanas i mig själv och i mötet med människor. Jag vill resa och se allt och vara den jag är och ge det jag kan!


Människor ja tycker om e d viktigaste för mig!

Det e jag :)


1 kommentar: