söndag 23 oktober 2011

Elsa Billgrens lista...

Hej.. Jag snodde den här från Elsa Billgrens blogg.. Tyckte den va rolig å vill fylla i den själv. Jag kan göra lite reklam för hennes blogg samtidigt så blir hon nog inte arg..

http://elsa.elle.se

Här kommer min lista i alla fall..


Jag längtar efter:

Just nu, min familj.. Mamma, pappa, bror, svägerska och brorson, min syster och hennes kille. Min morfar och morbror. Ibland känns det i magen att jag bor för långt bort från dom.


Hur kan man inte sakna dom här.. :)

Jag ledsen över:
Att det kan bli så fel ibland, fast jag vill väl. Jag förstår det inte. Det e så lustigt med livet!

Jag äter helst:

Just nu, keso med banan, yummie. Min nya frukost :)


Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:

Livets vändningar.. Håller på lära mig att ta det onda med det goda!

Det finaste jag vet är:

Människor av alla dess slag.

Jag läser:

Just nu en jättebra bok om en vintage-butik.. Här kommer bild..

Och, samtidigt läser jag om second hand kläder i Modemagasinet. Kan bero på mitt köpstopp i höst, försöker inspireras av det gamla som jag har.


Jag är galet stressad över:
Livets praktiska. Allt som ska fixas innan Thailand å innan julen.

Jag lyssnar helst på:
Just nu, Hillsongs podcast sändningar om att leva in sin Grace-zone.. Det passar väldigt bra in i mitt liv just nu..

Jag drömmer om:

Inatt drömde jag att jag skulle cykla Vätternrundan med min pappis. Det var en bra dröm, fast lite konstig.. Drömmar kan ju vara det ni vet.

Jag blir nostalgisk av:

Mina foton.. På mig å mina vänner å alla dessa resor vi gjort tillsammans.. Och på min familj..


Där har ni den :)

Jag inspireras gärna av fler listor!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar