torsdag 21 juli 2011

Blondin-Bella båget..

Ja, jag har dissat henne innan.. Blondin bella känd för vaddå? Att hon e blond?
Vad var hon med i nu igen.. Big Brother... även det en fetdiss från min sida..

BlondinBella-båget..

Men.. Jag fick tag i hennes tidning (Tack Maggie!) och det må jag säga att jag blev glatt överraskad av hennes reportage.. Bra grejjer! Uppmuntrande reportage om tjejer som kan och lyckas och artiklar om att tro på sig själv. precis i linje med allt jag känner just nu!

Bra där Bella!

Jag dömde utan att veta.. Men nu vet jag bättre!

Mer starka kvinnor till världen så ska vi visa mansgrisarna vem som bestämmer!

:)

2 kommentarer:

  1. Man kan ju irritera sig på figuren Blondinbella..men det är ju bara en roll som hon spelar- människor älskar ju av någon anledning att hata andra människor..hon lockar dem med sina dyra pälsinköp och barbiecitat.. men bakom allt finns det en slipad entreprenör.! Önskar själv jag hade samma gåva som henne.. men men..

    SvaraRadera
  2. Det kan du ha!!! Läs hennes tidning vettja :)

    SvaraRadera