tisdag 21 juni 2011

Värt att nämnas..

..för att det är så otroligt korkat att jag hoppar av stolen och dansar schottis naken i köket!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13206978.ab


Hej å välkommen till Sverige..men akta dig.. Vi har lite svårt för utlänningar eftersom de är opålitliga. Särskilt de som nämns ovan.. Uuuhhhh..

Tur att inte jag kommer från ett av de länderna så jag behöver dra uppmärksamhet till mig och inge människor en osäkerhet.. Eller?

Än en gång, uttalandet som dessa gör att jag återigen känner för att kasta in handduken, återlämna mitt svenska medborgarskap och sälla mig till "de tjuvaktiga".

Året är 2011 och vi har inte lärt oss nånting av historien, drar fortfarande alla över en kam och röstar på Sverigedemokraterna!

Hej hopp gummisnopp.. Jag ger upp!!

1 kommentar: