onsdag 20 april 2011

Hospitality was never my problem..

..ibland tänker jag nog att det e det som e mitt problem!

Har funderat, å det kan vara så att jag fortsätter söka efter äventyr när egentligen allt jag längtar efter nu är trygghet och konstanthet..att veta vad jag har, vem jag kan ringa och vad jag kan göra, på plats!

Jag bjuder in "soffsurfare" och internationella kompisar på besök när jag egentligen bara vill umgås med människor jag tycker om, där jag inte behöver känna press. Ger av mig själv när jag egentligen bara behöver få vara.. Mitt jobb är så uttömmande ändå, det kanske är det som ska vara äventyret just nu, utan extra addition?!

Det är som att jakten på äventyret styr mig och inte jag äventyret.. Det blir som en drog..

Hospitality - friend or enemy?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar