torsdag 31 mars 2011

När man gjort nåt bra..

..är det ju alltid kul att få veta det!

Vissa människor har jobb där de aldrig får positiv feedback..
Ibland kan det kännas så när man jobbar med ungdomar, som jag.
Vissa dagar tar all energi och när man inte har nåt att ge själv och alla ungdomar e tunga i själ och hjärta kan även mitt - världens bästa - jobb kännas "tråkigt och dötrist och tråkigt"..

Men sedan finns det dom dagar som lyser upp, då jag inser varför jag gör detta och responsen från vissa ungdomar är enorm och bara sprider ljus över hela vardagen.

Eller vad sägs om den dagen när Robert kom och lämnade en choklad ask "Merci" till oss coacher, bara för att vi är "så himla grymma".

Eller som idag när detta kom upp på fejjan..

Att Jessica och Kim dessutom samma dag kom och överlämnade en superfin tavelram som dom hade köpt till mig.. det säger mer än ord och betyder mer än de nånsin anar!

Idag vet jag varför jag jobbar på Hallen..
det är NI ungdomar som är the sunshine!!

Tack Robert, Kim och Jessica!
Det e kärlek! Right back at ya'!

PS. Att min lovely Saras meddelande kom med, det var bara tillfällig dubbelbonus.. som drog sitt strå till stacken! Puss på dig Sara!!

1 kommentar: