måndag 23 maj 2011

Fakta om mig..





Namn: Sara Elin Matilda Hägglund
Smeknamn: mattan, mattski, mattsson (nytt), alfombra, masani, mattiis, maaff
Piercingar: Öronen
Tatueringar: Inga.. Men funderar starkt på en liten nånstans. Oundvikligt i Motala där det e det enda man gör typ!
Längd: 168 centimeter.
Skostorlek: 37
Hårfärg: Äkta blond!
Fräknar: på sommaren, åh jag älskar dem.
Motto: "Allt e tillåtet så länge ingen säger till" :)
Kär? Inte just nu.. I like..
Önskar du att du bodde någon annanstans? Well, d kan man säga.. Lägenheten e fin om den bara låg i en stooooor stad me mer kultur å mindre inskränkta människor!
Tycker du att du är attraktiv? Yes i do :)
Vilket schampo använder du? Hmm.. Ja byter då och då.. Just nu Dove-serien från Östenssons i Motala.
Vilken parfym använder du? JayLo..nånting... En liten blå-rosa flaska.
Vad är du rädd för? Mörker, ensamhet.
Gillar du att tvätta? Nejnejnej.. Diska e bättre!
Gillar du berg- och dalbanor? Jaaa, det bästa som finns!



Senaste…
Filmen du hyrde? Kan inte minnas när ja hyrde en film senast..
Filmen du köpte? Tror det var en sån där scary tecknad film av han som gjorde a nightmare before christmas.. Minns inte vad den heter, orkar inte gå till filmhyllan
Låten du hörde.. Introt till Gilmore Girls
Låten du laddade ner? Rajatons album
Personen du ringde? Adde på jobbet
Personen som ringde dig? Babs..with bad news..
TV-program du såg? Gilmore Girls obsession
Person du tänkte på? Alla som jag saknar

Favorit…
Låt: Just nu.. Bob Evans 'dont you think its time'
Sak att göra: mysa upp sig i en fotölj med ett glas vin och en superbok på en regnig dag
Sport: spinna
Dryck: rödvin
Kläder: midjekjolar..
Film: Titanic.. Always Titanic!
Bil: Ford KA
Serie: Friends..


Har du någonsin…
Gråtit över en pojke? Ja, förmodligen fler gånger än de förtjänar
Gråtit över en flicka? Ja.. relationships are hard..
Ljugit för någon? vita lögner vid behov.. men jag har inget pokerfejs, så det e ingen lätt potatis
Varit i slagsmål? inte vad jag kan minnas, är godheten själv :)
Blivit arresterad? Nejnej.. som sagt..
Träffat någon från internet IRL? Ja, internetdating funkar lixom så.. Flopp varenda gång!

Antal…
Gånger du varit kär? ..gånger jag varit betuttad ett antal, riktigt kär.. vet inte om det hänt än faktiskt..
Gånger ditt hjärta brustit? Förvånand många för att aldrig ha varit riktigt kär
Hjärtan brustet på grund av dig? Två gånger vad jag vet..
Tjejer du kysst? Min Camillis på nyårs förra året
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Simon, min gamla goa granne som jag gifte mig med när jag var 7. Också Hanna förstås...
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Oräknerliga.. Lokalkändis :)

Senaste…
Boken du läste? En fri röst av Ayaan Hirshi Ali. Mest inspirerande boken I ever read!
Personen du fick e-mail av? Couchsurfing östergötland..
Personen du fick brev av? Nån slags myndighet.. sad.. very sad..
Personen du fick sms av? Babs.. om bad news, again..
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Min tidiga födelsedagsmiddag i mars.. Innan bäbibsen kunde gå :) Mys!!
Saken du köpte? Min fina väska från Kappahl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar